Trójfazowe z hamulcem

Charakterystyka trójfazowych hamulców tarczowych:

Tarcze hamulcowe

Wielowarstwowe materiały cierne, użyte do produkcji tarcz hamulcowych, gwarantują wysoki hamujący moment obrotowy, a jednocześnie długą żywotność hamulca. Tarcze hamulcowe nie zawierają żadnych szkodliwych elementów.

Stojany i uzwojenia

Używamy tylko i wyłącznie wysokiej jakości płyt magnetycznych, zapewniających wysoką sprawność oraz minimalne zużycie energii. Wszystkie uzwojenia są wykonane z dokładną izolacją między poszczególnymi fazami zasilającymi. Dzięki temu, nasze silniki trójfazowe z hamulcem cieszą się wyjątkową wydajnością.

Szczegółowa specyfikacja hamulców serii F i serii FK:
Seria F (hamulec trójfazowy), Silniki z hamulcem trójfazowym:

  • moc od 0,15 do 18,5kW
  • obroty znamionowe 700, 900, 1400, 2800
  • moment hamujący do 40 Nm
  • częstotliwość startów hamulca do 22000 na godzinę
  • wersje dwubiegowe: 2800/1400, 2800/900, 2800/700, 1400/900, 1400/700, 1400/500
  • w standardzie stopień ochrony IP54
  • możliwość wykonania na specjalne napięcie zasilające
  • możliwość wykonania na częstotliwość 60Hz
  • wersje łapowe (B3), kołnierzowe (B5, B14/2), łapowo-kołnierzowe (B3/B5, B3/B14/2)
  • wymienny zespół hamulca

Seria FK (hamulec prądu stałego), Silniki z hamulcem jednofazowym:

  • moc od 0,13 do 4kW
  • obroty znamionowe 700, 900, 1400, 2800
  • moment hamujący do 300 Nm
  • częstotliwość startów hamulca do 22000 na godzinę
  • wersje dwubiegowe: 2800/1400, 2800/900, 2800/700, 1400/900, 1400/700, 1400/500
  • w standardzie stopień ochrony IP54
  • możliwość wykonania na specjalne napięcie zasilające
  • możliwość wykonania na częstotliwość 60Hz
  • wersje łapowe (B3), kołnierzowe (B5, B14/2), łapowo-kołnierzowe (B3/B5, B3/B14/2)
  • wymienny zespół hamulca